loading...
وب 20
اميد بازدید : 23 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع : http://ahmadwd.blogfa.com/post/41

X تبلیغات

  

 

walking dead

 

سه شنبه دوم اردیبهشت 1393 جک

 

توصیه دخترانه : اگه یه موقع مورد حمله یک پسر قرار گرفتی شلوار اونو بکش پایین دامن خودتو بده بالا ! فکر بد نکن! آخه اینجوری تو میتونی بدوی ولی اون نمیتونه

 

 

 

 

پنج نوع کردن داریم : 1 فکر بد کردن 2 . بازی کردن 3. پرتاب کردن 4. شوخی کردن 5 . بسوزه دماغ اونایی که فکر بد کردن .

 

 

 

 

 

طبق آمار به دست آمده، ثروتمندترین افراد جهان زنان عرب هستند چون همیشه به معامله‌های بزرگ دست می‌زنند.

 

 

 

 

 

گرگه داشته شل شل راه میرفته. ازش میپرسن چی شده؟ میگه رفتم دم خونه شنگول و منگول و حبه انگور. بعد گفتم منم منم مادرتون. از بخت بد باباهه خونه بود حرف مار رو هم باور کرد!

 

 

 

یه روز اقا گرگه میره دمه خونه شنگول و منگول در میزنه مامان شنگول و منگول درو باز می کنه میگه بیا تو بچه ها نیستند

 

 

 

 

خانم معلمه سر کلاس از یه بچه تخسه می پرسه:‌ اگه سه تا گنجشک سر یه شاخه درخت نشسته باشن،‌ بعد ما یکیشون رو با تیر بزنیم، چند تا گنجشک رو درخت میمونه؟ بچهه میگه:‌ هیچی! معلمه میگه: نخیر دو تا میمونه. بچهه میگه: خوب اون دو تا هم از صدای تیر فرار میکنن دیگه.‌ معلمه یکم فکر میکنه، میگه: جوابت درست نبود ولی از طرز فکرت خوشم اومد! بعد شاگرده میگه:‌ خانم حالا ما یه سوال بپرسیم؟! معلمه میگه :‌ بپرس. پسره‌ میگه: اگه سه تا خانم تو خیابون بستنی بخورن، اولی گاز بزنه، ‌دومی لیس بزنه و سومی میک بزنه، کدومشون ازدواج کرده؟! معلمه یکم فکر میکنه، میگه:‌ خوب معلومه،‌ سومی! بچهه میگه:‌ نه...جوابتون درست نبود. اونی که حلقه دستشه ازدواج کرده، ولی از طرز فکرت خوشم اومد

 

 

 

 

 

به یه نفر گفتن چه وقتی خیلی ضایع شدی گفت : یه روز دختر خالم بهم زنگ زد گفت: بیا خونه خالیه!! منم خوشحال شدم رفتم. در رو که باز کردم دیدم کسی نیست! دختر خالم گفت: من میرم تو اتاق تو هم 5 دقیقه دیگه بیا تو!! منم 5 دقیقه بعد رفتم تو دیدم همه میگن تولد تولد تولدت مبارک. بعد به طرف میگن خب چه ربطی داشت! میگه: اخه لخت رفته بودم تو

  

 

پسر خوب چگونه پسری است ؟ پسری که اولا دوست دختر نداشته باشه - دوما دوست دختر نداشته باشه - سوما دوست دختر نداشته باشه - چهارما دوست دختر نداشته باشه..... چون دوست دختر بنای اولیه منحرف شدن این گل پاک و معصوم است

 

 

 

معلم از شاگردش می پرسه: 5 + 5 چند میشه؟شاگردش یه کم فکر میکنه میگه 11 معلم میگه: احمق دستتو از جیب شلوارت در بیار ، دوباره با انگشت بشمار!

 

 

 

اول بوسم کن بعد لختم کن بعد بخوابونم رو تخت منو بمال پاهامو بده بالا 

 

،لای پامو باز کن 

حالا پوشکمو عوض کن=نی نی

*

چقدر دوستت دارم،می خوام بوست کنم ،می خوام لخت بشم بخوابم روت حسابی

 

بمالونمت ،خودمو بچسبونم بهت،برم زیرت ساعت ها حال کنم، چقدر نرمی(پتوی 

 

گلبافت)

 

 

 

دختره به دوست پسرش میگه: تو بعد از ازدواج هم منو اینقدر دوست خواهی داشت؟؟؟

 پسره میگه: اگه شوهرت گیر نباشه آره!

 

 

 

 

 

شما مذکرید یا مونث؟ برای دانستن جواب پایینو نگاه کنید.

.

.

.

ای کیو این پایین و نمیگم اون پایین و میگم!

 

 

 

 

 

به ترکه میگن I Love You یعنی چی ؟ میگه یعنی بیا بک*****مت! میگن نه احمق... یعنی عاشقتم! میگه : خوب آخرش چی؟ بالاخره که می ****ک****نیش!!!

 

 

 

دختره به فروشنده ميگفت: 3 تا مغازه بالايي همين كفشو 30 تومن ارزونتر ميده، يارو زنگ زد به 3 تا مغازه بالايي گفت: ممد تو باز داف ديدي ريدي تو قيمتا

 

پشت یه توالت عمومی یه جمله نظرمو به خودش جلب کرد

 

.

 

.

 

.

 

.

 

اینجا دیگه آخره خطه

 

بخوای نخوای باید بکشی پایین :)))

 

 

 

 

 

تصور کنین رفتین آمپول بزنین بعد اون دکتر آمپول رو وارد بدنتون کرده و داره تزریق میکنه که یه دفعه یه عطسه خفن بکنین …

چی میشه اونوخت ؟

 

+ نوشته شده در 18:7 توسط Ahmad. 36 نظرات

سلام احمد هستم 17 سالمه یکی از طرفدارای سریال (walking dead) این وبلاگ روهم مخصوص همین سریال راه انداختم امیدوارم خوشتون بیاد نظر یادتون نره . تبادل لینک هم خواستین بکنین منو در جریان بزارید . دم همتون 20 راستی از چت باکس هم استفاده کنید . آدرس بعدی در صورت فیلتر شدن ahmadwd1.blogfa.com پروفیلم م فعاله 

::. Menu .::

H0mE | EMail | RSS

Pr0file 

 

::. Daily.::

 

All

::.Categ0ry.::

::.Archive.::

اردیبهشت 1393

فروردین 1393

اسفند 1392

::.LinK .::

بدون شرح 

BAFR*IN

دختری از جنس احساس 

اتاق تنهایی 

دنیای فیلم و سریال

A.N عاشقانه

بهونه لبخند من

پری 

فانتزی دخترانه میس ای دا

ضرر نمیکنی 

مطالب زیبا و عاشقونه

کاملی یا تنها

فقط به خاطر تنها عشقم فاطمه

ساحل نشین اشک

سرمشق عشق 

عاغا اینجا همه چی قاطی پیدا میشه

just 1d (زهرا)

حرف دل ....

خدایا تنهایی درد داره

مطالب فراموش نشدنی

پرچم دخترا بالا

ahang zendegi

سین مثل سارا

اینجا همه چی در همه

چراغ قرمز

خاطرات بارونی

دختر زمستان

زندگینامه مشاهیر

bravo

housh... i am a girl

عشق کودکی

سیب سرخ

فقط من ... برای همیشه

عشق ممنوعه

قلب من

::. DesigN .::

::.BaRBaRa.::

 

 

 

Chat Box

 

 

statistics

 

 

 

 

 

life song

 

 

 

♪ ♪

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 4,960
  • بازدید کلی : 43,562