loading...
وب 20
اميد بازدید : 23 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://34.blogfa.com/post/85

X تبلیغات

  

پاتوق بچه باحالا

پایه این بترکونیم؟......1 2 3 بمب

صفحه اصلی | آرشیو مطالب | تماس با من | قالب وبلاگ | پروفایل

درباره وب

 

 

پایه ثابت میخوایم. اگه نویسنده بشی هم که خیلی عالیه. پس بدو تو نظرات بهم بگو تا نویسندت کنم

جستوجو

Google 

 

در اين وبلاگ 

در كل اينترنت 

لوگوی وبلاگ

پاتوق بچه باحالا

 

 

موضوعات وب

آهنگ

عکس باحال و خنده دار

فیلم

شاهگوش

آهنگ پیشواز

فناوری

موزیک ویدئو

جک و متن باحال و خنده دار

کامپیوتر و آموزش

پاورپوینت عربی اول دبیرستان

لینک دوستان

کلوپ بچه های ایرانی

سمت خیال دوست...

وبلاگ طنز و سرگرمی Positive Energy

دختر شیطون

ورود براي عموم آزاد است

چکیده های شیرین برای یه وعده ی اینترنتی

ϟشوخـــــی کــــــــــــــردم...!!!ϟ

قالب وبلاگ اسکیت حرفه ای

قالب بلاگفا

حامیان بلک اسکین

چت | کرکره برقی

چت روم

قالب بلاگفا | ساختمون دات کام

| چت روم

کمممممممممک نویسنده میخوایم!!

سلام به بچه های باحال. چند روز بود خیلیا زنگ میزدن بهم و میخواستن این وبلاگ رو ازم بخرن.(قصد فروش داشتم) ولی هر چقدر زنگ زدن من نفروختمش(کرم داشتم). شاید پیش خودتون فکر میکنید که چرا باید این وبلاگ رو از من بخرن؟؟ منم در جواب بهتون میگم که چون آدرس این وبلاگ دو عددیه میشه گفت یجورایی شاخه و معروفه و یه چیز تو همین مایه ها(چون شما به هیچ وجه نمیتونید یه آدرس دو عددی بسازید چون همشون رو ساختن. حالا نری تست کنی ببینی میشه ساخت یا نه ها. بقیه مطلب رو بخون)>>. حالا بیخیال اون. منم چند روزه تصمیم گرفتم یه وبلاگی بسازم که همه بتونن از مطالبش استفاده کنن و با مطالبش حال کنن. چند روزی هم هست که دارم توش مطلب میزارم ولی چون درس دارم نمیرسم زیاد مطلب بزارم. حالا میخواستم بهتون بگم که اگه کسی هست که میتونه تو نویسندگی بهم کمک کنه بهم بگه. خداییش میخوام یه وبلاگی بسازم که روش وبلاگ نیومده باشه. پس جون من اگه میتونین بهم کمک کنین تو نظرات همین پست بهم گین تا نویسندتون کنم. یه چیزم بهتون بگم. این وبلاگ متعلق به همست و تنها واسه من نیست پس هر کس اینجا نویسندگی کنه واسه من نویسندگی نمیکنه. همتون رو دوست دارم به امید دیدار

 

 

 

 

http://axgig.com/images/80809355562782211206.gif

 

 

برچسب‌ها: نویسندگی در وبلاگ , آموزش نویسندگی , نویسنده ی وبلاگ , نویسنده , ادمین وبلاگ 

 

تاريخ : چهارشنبه سیزدهم فروردین 1393 | 1:9 | نویسنده : محمدضا | آرشیو نظرات

.: Weblog Themes By BlackSkin :.

آخرین مطالب

دانلود آهنگ بخند از مهدی امامی

کمممممممممک نویسنده میخوایم!!

دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح مادر

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده پاقدم

کبوتر

تمرین حفظ تعادل

شباهتو داشته باش

خداییش فامیلیش اشکال داره

عجب داستانیه

oooooooooo

آی پی شما

2.179.19.20

 

شنبه 30 فروردين 1392

 

ساعت

 

 

بینندگان عمومی

فال انبیا

چت روم

فال حافظ

فال ازدواج

فال روزانه

تعبیر خواب

بازی آنلاین

آرشیو مطالب

فروردین 1393

حامیان بلک اسکین

گوگل پلاس | چت

تور تهران مشهد | چت روم

شعر | چت روم

| اخبار

امکانات وب

ساعت

 

 

 

 

   Online Users

 

Powered By Pichak

 

پاتوق بچه باحالا

 

 

می خوای بخندی بیاتو 

 

 

 

 

طراح قالب وبلاگ اسکیت حرفه ای : بلک اسکین | Weblog Themes By : Blackskin.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 648
  • بازدید سال : 5,092
  • بازدید کلی : 43,694