loading...
وب 20
اميد بازدید : 15 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://mohammadmozafarinia.blogfa.com/post/102

X تبلیغات

 

 

وبلاگ شخصی محمد مظفری نیا

ﺧﺪﺍﯾﺎ ،ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻡ ﺑﺪﺍﺭ ﮐﻪ ﻧﺸﮑﻨﺪ ﺩﻟﯽ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﻭ ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﺑﻤﯿﺮﺍﻧﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻭﺟﺪ ﻧﯿﺎﯾﺪ ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩنم 

    

هیچ مگو

چهرۀ زردِ مرا بین و مرا هیچ مگو

دردِ بی‌حد بنگر، بهر خدا هیچ مگو

 

دلِ پُرخون بنگر، چشمِ چو جیحون بنگر

 

هر چه بینی بگذر، چون و چرا هیچ مگو

 

دی خیالِ تو بیامد به درِ خانۀ دل

 

در بزد، گفت: «بیا، در بگشا، هیچ مگو»

 

دستِ خود را بگزیدم که «فغان از غمِ تو»

 

گفت: «من آنِ توام، دست مخا، هیچ مگو»

 

تو چو سُرنایِ منی، بی‌لبِ من ناله مکن

 

تا چو چنگت ننوازم، ز نوا هیچ مگو.»

 

گفتم: «این جانِ مرا گِردِ جهان چند کَشی؟»

 

گفت: «هر جا که کشم، زود بیا، هیچ مگو.»

 

گفتم: «ار هیچ نگویم تو روا می‌داری

 

آتشی گردی و گویی که درآ، هیچ مگو؟»

 

همچو گل خنده زد و گفت: «درآ، تا بینی

 

همه آتش سمن و برگ و گیا، هیچ مگو.»

 

همه آتش گُلِ گویا شد و با ما می‌گفت:

 

«جز ز لطف و کرمِ دلبرِ ما هیچ مگو.»

 

 

برچسب‌ها: آقای مولانا جلا الدین محمد بلخی

[ پنجشنبه چهاردهم فروردین 1393 ] [ 14:6 ] [ محمد ] نظر بدهید

.: Weblog Themes By Mihan Skin :.

 

درباره وبلاگ

 

 

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

ای یاد تو مونس روانم جز نام تو نیست بر زبانم 

صاحب توئی آن دگر غلامند سلطان توئی آن دگر کدامند

 

سلام-این وبلاگ شخصی محمد مظفری نیا هست-همین حالا که این وبلاگ رو ساختم هدف خاصی رو براش درنظر نگرفتم گفتم از یه جا شروع کنم تا ببینیم چی میشه-خب دیگه احتمال میدم وبلاگ شخصی منم مثل بعضی از وبلاگ های شخصی افراد دیگه هیچوقت هدف خاصی رو دانبال نکنه و کسی که ازش دیدن میکنه شاهد انواع پست ها در زمینه های مختلف باشه-هرچی باشه شخصیه و ادم بر اساس علایق و روحیات خودش پست میذاره و از این بابت من احساس خوبی به این یکی وبلاگم دارم

دوست دارم این وبلاگم رو برای همیشه داشته باشم البته اگه فیلتر نشه یا بعد از چند سال چیزایی نیاد که دیگه وبلاگ نویس بودن از رونق بیفته اگر چه همین حالا هم یعنی در تاریخ 1391/5/26 دیگه تمایل افراد به داشتن وبلاگ شخصی با اومدن گوگل پلاس و فیس بوک و فیس نما وایران فیسو از این جور چیزا کم شده ولی خب هنوزم وبلاگ داشتن برام جالبه-خب دیگه حاشیه رفتن بسه-از شمایی که به وبلاگ من اومدین میخوام که اگر نظری،پیشنهادی چیزی در مورد من یا این وبلاگ دارید حتما اون رو بیان کنید تا بتونم کارم رو بهتر ادامه بدم-یا علی -خداحافظ

آخرين مطالب

نیایش

هیچ مگو

کربلا

دلم گرفت مادر

ای دل اگر نخواندت ، ره نبری به کوی او

پیر میخانه

من دل به غم تو بسته دارم ای دوست

یک شبی ...

ای خدا...

رهی که باید رفت

لینک های مفید

میهن وب هاست

پارس بلاگ

میهن اسکین

طراحی سایت

های میهن

لینک دوستان

قالب وبلاگ

آقای حمید دهقانی

قالب میهن بلاگ

Download

موضوعات وب

اشعار

داستان ها

نوشته های محمد مظفری نیا

جملات زیبا

آرشيو مطالب

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

شهریور 1392

مرداد 1392

تیر 1392

خرداد 1392

اردیبهشت 1392

فروردین 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

مهر 1391

شهریور 1391

مرداد 1391

امکانات وب

 

                                   

 

 

[ طراحی : میهن اسکین ] [ Weblog Themes By : MihanSkin]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 741
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 780
  • بازدید ماه : 942
  • بازدید سال : 5,386
  • بازدید کلی : 43,988