loading...
وب 20
اميد بازدید : 22 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع : http://parimoradi.blogfa.com/post/58

X تبلیغات

 

تنها اماوسيع

صفحه اصلی| عناوین مطالب| تماس با من | قالب وبلاگ| پروفایل

بحث نکن

تاريخ : شنبه سی ام فروردین 1393 | 15:53 | نویسنده : پري

نه باکسی بحث کن .....

 

نه از کسی انتقاد کن ....

 

هرچی هر کی گفت ..

 

بگو حق با شماست ...

 

و خودت را خلاص کن ....

 

آدمها عقیده ات را که می پرسند ...

 

نظرت را نمی خواهند ...

 

 

می خواهند با عقیده خودشان موافقت

 

 کنی ...

 

بحث با آدمها بی فایده است .....

 

 

 

نظر بدهید

 

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وب

 

 

نام من چهار حرفیست

مرا ازجنس نور ساخته اند

به سختی روحم نگاه نکن

سراغ دل نازکم رابگیر

وقت ساختن دلم ، دست خدا می لرزید.......

لینک های مفید

چت | شارژ مستقیم ایرانسل

سامانه پیامک

گن لاغری مردانه | ست سارافون و گردنبند بهار

چت روم | هتلهای مشهد

گچ مو | چراغ خواب موزیکال

آخرین مطالب

بحث نکن

دوست دارم

مامانم، نفسم روزت مبارک...

ش ی م ا یادته؟

کمی با من مدارا کن

دل ریخته

خواستگار

“از زنده یاد قیصر امین پور”

پيوندهای روزانه

نازنین

وبلاگ من وتو

قالب وبلاگ

قالب های پیچک

آرشیو لینکها

آرشیو مطالب

هفته چهارم فروردین 1393

هفته سوم فروردین 1393

هفته دوم فروردین 1393

هفته اوّل فروردین 1393

هفته چهارم اسفند 1392

لینک های مفید

گن سینه آه برا | خرید زنبورعسل و ملکه

کارواش خانگی | ام پی تری پلیر بیسیم

دستگاه تصفیه آب خانگی | کامپیوتر

دندانپزشک

کاشت مو | بند انداز برقی

امکانات وب

 

locking Right click by : fa-tools.ir--> کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

 

طراح قالب : پیچک | Weblog Themes By : Pichak.net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 668
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 707
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 5,313
  • بازدید کلی : 43,915