loading...
وب 20
اميد بازدید : 18 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

منبع :http://abharct.blogfa.com/post/10584

X تبلیغات

 

 

سال نو مبارک

~~▓▓▒░این چند ابهری ABHAR░▒▓▓~~

 

ABHAR اخبار ابهر و خرم دره-اخبار منطقه-هنری-علمی-پزشکی و دامپزشکی-ورزشی- سیاسیABHAR

لیست صفحات

 

صفحه اصلی

آرشيو مطالب

انتخابات شوراهای 92 ابهر

فروش کتاب

پست الكترونيك

پروفایل وبلاگ

RSS

 

خدایا من صبورم اما ....

دلتنگی من چه میداند صبوری چیست؟؟!

 

نوشته شده توسط مهدی در جمعه 29 فروردین1393 | نظر بدهید

Weblog Themes By abharct

 

 

نويسندگان

 

مهدی

***3TARE

SHAHIN

ویدئو و پیوندهای روزانه

 

سرعت واقعی اینترنت

پیشخوان طـــالقانی جنـــــوبـــی ابـــهر

این چند ابـــــــــــــــــــــــــــهری

دامپزشک دکتر شجاعی راد

دکتر سید جمال حسینی

اطلاع رسانی دانشگاه آزاد

سایت سازمان سنجش

سایت سنجش

××××××××××××××××××

++++++++++++++++++

++++++++++++++++++

.......................

انگل شناسی

انگل شناسی پزشکی و دامپزشکی

ژورنال انگل شناسی

دکتر محمد لطفی زاده دامپزشک

وبلاگ شیرازی

قالب وبلاگ

مازیار ناظمی

درباره وبلاگ

 

 

 

به نـــــــــــــام خدایــــــــــــــی که هر چـــــــــــــــه میکشم از اوســـــــــت

من نه عاشق هستم نه محتاج به نگاهی که بلغزد بر من...من من هستم و یک حس غریب که به صد هوس می ارزد

امیدوارم مطالبی رو که به اتفاق دوستان عزیزم در اختیارتون می گذاریم باعث جلب توجهتون بشه. مطالب وبلاگ خیلی هاشون کپیه( با اجازه سایت منبع )و اعلام می دارم استفاده از مطالبش به جهت بالا بردن روحیه شادی تو جامعه بلامانع است.

به هر کسی که وبلاگ یا سایت داره تقاضای لینک کردن و تبادل داریم...وبلاگ ما را به عنوان این چند ابهری لینک کنید ...و بوسیله نظر ما رو مطلع و خوشحالمون کنید.

دکتر مهدی:فوق تخصص روحیه و شادی عمومی

لینک های مفید

 

قالب بلاگفا

ستایش/ابهر

فرمانداری ابهر

دانشگاه آزاد اسلامی ابهر

ديوونه خونه

خانه فرهنگ ابهر

فریاد در انزوا

دلگویه های من

وبگرد

فقط عشق

▒ سوژه بازار + دنیای خنده ▒

کلبه دلتنگی

ابهر آنلاین

شهرداری ابهر

samin

دانشجوی اتاق عمل

مداد رنگی

دنیای ماهیان آکواریومی

بچه پررو

خط خطی

خرگوش ِ خوکی

بانک مقالات و نرم افزار سنجش

زندگیم بر خلاف میلم گذشت

secret

ღ سنی چوخ ایستیم

شهر آسیاب های آبی

دختر یخی

جایی برای بهتر شدن

دلشکسته و تنها

پیچول

بال های خیس

به عشق ورزشکارای ایرانی

فیس بوک

همه چیز درباره تنیس

آهنگستون پسرخاله و دوستان

خبرگزاری لحظه ای

پست های خفن فیسبوکی+18

بارون احساس

شلخته

دوستان سپیدار

فقط در مورد هالیوود

عاشقانه ای برای احسانم

سس مایونز

مثلث عشق

موضوعات

 

اخبار ورزشی

مخاطبین خــــــــاص

اخـــــبار شـــهـــر ابــهــر

موزیـــــک و آهنـــگ و کلــیپ

متن های جالب و طنز و اس ام اس

خبر و تحلیل سیاسی اجتماعی

اخبار بورس و تحلیل اقتصادی

خـبر عـلمی فـرهنگی هـنری

نرم افزار و اخبار کامپیوتر

عکـــــــــــــس

مطـبوعـات

انتخابات

کتاب

6 به امید قهرمانی پرسپولیس

 

 

 

شهرستان ابهر

17°

17° / 14°

 

  14°

2014-04-19

data from yr.no

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 848
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 887
  • بازدید ماه : 1,049
  • بازدید سال : 5,493
  • بازدید کلی : 44,095