loading...
وب 20
اميد بازدید : 21 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

X تبلیغات

 

منو درگیر خودت کن تا جهانم زیر و رو شه

زیر دیوار بلندی یه نفر جون می کنه ، کی می دونه تو دل تاریک شب چی می گذره ؟

صفحه اصلی | آرشیو مطالب | تماس با من | قالب وبلاگ | پروفایل

درباره وب

 

 

می نویسم که بفهمم ... 

می نویسم که خطاهایم را بیایم ... 

می نویسم که خودم را لا به لای این واژگان پیدا کنم ... 

من چیزی را طلب کردم روزی که از آغاز و پایانش بی خبر بودم ... 

نمی دانستم فهمیدنش ورود به دنیاییست که ثابت می کند نفهمیدنم را از اکنون تا الان ! 

برای فهمیدن نفهمی هایم دردها کشیدم و میکشم ... 

ولی دردی عجیب شیرین و خوش ! 

من دردهایم را به بی دردی ها نمیفروشم ... 

درد حس بودن می دهد ... 

می گوید که هستم ... 

میگوید یک گوشه ی این هستی هم بر دوش من است ... 

می گوید اگر من شانه خالی کنم سنگینی این بار بر دوش خیلی از آدمهایی می افتد که این بار را بر دوش گرفته اند ... 

باید بایستم ... تو هم بایست ... 

تو اگر شانه خالی کنی ... من اگر شانه خالی کنم دیگری میشکند ! 

پس مرا درگیر خودت کن ...

لینک دوستان

genres

قالب وبلاگ گل های بهاری | سرسبز

قالب بلاگفا

حامیان وطن اسکین

یوزرنیم و پسورد جدید | گردشگری

کرکره برقی در ساختمون | آموزشگاه

چت روم | چت روم

تمرین مثبت اندیشی!

چند وقت است تصمیم گرفته ام آدم مثبتی باشم !

و درست از همین چند وقت فهمیده ام دیگر حرفی برای گفتن ندارم ...

 

تا کلمه ای از دهانم بیرون می آید بخودم نهیب میزنم هیسسسسسسسسسس! مگر قول ندادی ؟

 

بخودم که می آیم می بینم همه ی چیزهای بد دنیا را بخاطر دارم اما لحظه ای که واقعا از آن لحظه لذت می بردم را نه ؟

 

همیشه طلبکار بودم ... فلانی بی معرفتی کرده ... فلانی به دیدنم نیامد ... فلانی مرا یادش رفت اما خودم هم درست همین گونه بوده ام و رفتار کرده ام !

 

امروز پای تایرهای پر از گلم نشستم ...

 

همان تایرهایی که شوهر خاله ام برایم آورد تا برای آمدن خانواده ام از مکه درونش گل بکارم و کنار در خانه بگذارم ... کاری که همیشه آرزو داشتم و پدر مخالفت می کرد ...

 

و آن باغچه ی سنگی که با هزار شوق و با بغض و التماس و گریه برادرم را راهی بیابان کردم تا با هم سنگ جمع کنیم تا برای آمدن پدر مادرم باغچه ای بسازم و درونش را پر از گل کنم ...

 

خوب که نگاه کردم به آن ها دیدم ماش هایی که اضافه امده بود برای سبزه و همینجوری پاشیده بودمشان میان باغچه همه ی آن ها در آمده اند و زیبایی باغچه ام را دو چندان کرده اند ...

 

دست رو گلبرگ هایشان کشیدم و برایشان ذوق کردم و بخودم گفتم این اولین تمرین ! از همین ها شروع کن ! از همین چیزهای دوست داشتنی ریز و کوچک ! و به آن ها ببال و از آن ها لذت ببر ...

 

 

 

 

 

تاريخ : چهارشنبه 1393/01/20 | 9:40 بعد از ظهر | نویسنده : نیلوفر | 7 نظر

.: Weblog Themes By VatanSkin :.

آخرین مطالب

سفر به زمین ...

تمرین مثبت اندیشی!

نیمه های راه بودیم ...

می دوم ...

بیا تا آتشی برپا کنیم ...

آسمان می بارد و من نیز !

تمهیدات لازم !

دستانم هوایی شده اند ...

بعضی رفتارها را نمی فهمم !

مهندس روزت مبارک !

پيوندهای روزانه

کودکی های یک مرد

ترانه

زهرا بادره (خاله خانوم)

ترنم بانو

خط سوم

یک استاد روانشناس

جهانمردی

معبد

بارون

دفتریار 76

معمار واژه ها

رقص قلم

ساجده

مریم عزیز

گلی بی رنگ استاد یدالله بهزاد کرمانشاهی

ستاره باران

آبجی نرگس

نیلوفر مرداب

نعره سکوت

genres

سفير 313

دو آقاي محترم(آقا عارف و آقا سهيل)

m.bluesoul

پیشرو(اجی نسیم عزیزم)

فناوری ارتباطات(امین)

نین جوتسو کرج(علی رضا)

افسونگر(نرگس جونم)

پسری در فکر تنهایی(اقا سعید)

اوای بی صدایی که پر از صدا بود (اقا محمد)

نرگس عزیزم

نیلوفر دختر صحرا

ساده دل(نیلوفر صورتی)

پويا (معيارهاي انتخاب همسر)

موج در موج(حمید)

مانی بختیاری(یه شاعر با احساس)

م ه را ن و سما

ع+ش+ق... گمگشته آرزو

نیلوفر

سما

خانم دکتره اینده (نیلو)

امیر نیلی

من و رفیق با وفایم غم

قاصدک

شاهد قلم طلایی

پسری که عاشق دوست داشتن است

یه داداش مهربون

برای شنیدن صدای خدا به سکوت احتیاج داری

قالب بلاگفا

آرشیو لینکها

آرشیو مطالب

فروردین 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهریور 1392

آرشیو

حامیان وطن اسکین

چت روم | خودکار نامرئی

آریس مت | صدرا دانلود

ایرانی فون | خريد شارژ همراه اول

خرید کیف میکرو والت | چت

کودک نخبه | بیوگرافی

سفید کننده دندان | اخبار

امکانات وب

 

طراح قالب وبلاگ گل های بهاری | سرسبز : وطن اسکین | Weblog Themes By : VatanSkin.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 576
  • بازدید سال : 5,020
  • بازدید کلی : 43,622