loading...
وب 20
اميد بازدید : 20 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

X تبلیغات

 

 

 

 

 

 

◐.̃◐پرواز◑.◑

بخون حال کن☺

 

 

مادر

چه بگویم؟!

چه بگویم از نگاهش!

 

کلامش

 

دست هایش

 

غم هایش

 

درد هایش

 

زبان قاصر است در مقابل چشم هایش..

 

چه کلامی به زبان اورم تا در حدو اندازه اش باشد...

 

چه میتوانم بگویم؟

 

چه؟...

 

دوستت دارم؟

 

کافیست؟ تنها یک کلمه؟

 

ههه..

 

هیچ زبانی نیست که در مقابلش کم نیاورد.

 

کدام انسانی میتواند دست های چروکش را ببیند و بوسه ای بر انها نزند؟

 

کدام یک از شما این گونه هستید؟

 

کدام یک از شما سنگ دل ترین انسان روی زمین هستید که میتوانید بر مادر خود پشت کنید؟

 

می توانید عطر تنش را از یاد ببرید؟

 

میتوانید عشقی را که به شما ورزیده را به دست باد های فراموشی بسپارید؟

 

ای مادر...

 

مادر...

 

نه ! مارد نه!

 

عزیز ترینم-ای کسی که زندگیت را به پایم گذاشتی-

 

برای یک قطره اشکت دنیا را زیر و رو میکنم...

 

یک قطره اشکت برای من مانند سیلیست که دینا یا را با خود میبرد.

 

تو زنرگین را به پای من گذاشتی..

 

پس تنها وقتی بی حساب میشویم که من هم زندگی خود را بر پایت ریزم...

 

 

 

 

+ جمعه بیست و نهم فروردین 1393 | 18:20 | یگانه | Ɔσммɛит

 

سلام من یگانم.

نامردی اگه فقط یه بار بیای تو وبم تازه نظر هم ندی پس تا نکشتمت سریع برو 333333 تا نظر بده

خدافظ....... 

 

нσмɛ

ɛ-мαιʟ

Ƥяσғιʟɛ

Ɖɛƨιɢиɛя

 

ʟιиκƨ 

 

سلام

 

 

мɛмσяιɛƨ 

 

هفته چهارم فروردین 1393

هفته دوم فروردین 1393

هفته چهارم اسفند 1392

هفته سوم اسفند 1392

هفته چهارم بهمن 1392

هفته اوّل بهمن 1392

هفته سوم دی 1392

هفته چهارم آذر 1392

هفته اوّل آبان 1392

هفته سوم مهر 1392

هفته چهارم شهریور 1392

هفته دوم شهریور 1392

هفته اوّل شهریور 1392

هفته چهارم مرداد 1392

هفته دوم مرداد 1392

هفته اوّل مرداد 1392

 

ғяιɛиƉƨ 

 

تخته سیاه

㋡دنياي ما ادما خيلي كوچيكه㋡

اعصاب خط خطی من

دنیای خیالی یک دختر

جملات غمگین

وب دخترونـ ـ ـ)هرچی دلت بخوادღ♥ღ

❤❤دست نوشتــــــــه های یک اســـــقاطی❤❤

دنیای سه کله پوک

*اين منم دختری از احساس*

گیتار عشق

موزیک ایرونی

صدای پای اب

توپ و باحال!

blue heart

دو دختر خوشبخت

عنوان رو بخی!(المیرا)

بودن یا نبودن

مهرگان

پرنسس های والت دیزنی

عشق سوخته

یه دختر بد به توان 2

دنیای خیالی من

پرواز تا بی نهایت

اس اس

قلب من جای ی نفره بقیه هری 

 

 

بالا

کد هدایت به بالا

 

موس

 

£*お散歩✿ふわふわ*ピアノchan✿

بارش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 686
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 725
  • بازدید ماه : 887
  • بازدید سال : 5,331
  • بازدید کلی : 43,933